Porady

Jak zapisać się na wyjście?
Aby zapisać się na wyjście, musisz posiadać  konto w portalu Pomysł na wyjście. Jeśli znajdziesz interesujące wyjście, pod prawej stronie proponowanego

wyjścia,  kliknij w „Zapisz się”. Możesz również zapisać swoich znajomych. Podając ich adres mailowy, prześlemy automatycznie maila z opisem i

proponowanym wyjściem.

 

Czy mogę sprawdzić na jakie wyjścia już się zapisałem?

Możesz sprawdzić na jakie wyjścia zapisałeś się wcześniej poprzez zakładkę „Uczestniczę”.

 

Jak zostać organizatorem?

Podstawą jest założenie konta. Następnie w Twoim Koncie kliknij w opcję: „Nowe +”. Aby zorganizować wyjście wprowadzasz obowiązkowe informacje:

  • Tytuł wyjścia

  • Zainteresowanie

  • Miejscowość spotkania (odgórnie przypisany z Twojego profilu)

  • Adres spotkania

  • Data spotkania

  • Godzina spotkania

  • Max liczba uczestników

  • Opis spotkania

  • Uczestnik może zabrać: akceptacja czy uczestnik może zaprosić swoich znajomych, którzy ewentualnie nie mają konta w portalu Pomysł na wyjście.

  • Komentarze pod proponowanym wyjściem; Pamiętaj, że pod prezentacją Twojego wyjścia, Użytkownicy mogą pozostawiać komentarze, którymi Ty zarządzasz.

Ponadto dane w opisie wyjścia np. telefon itd., które wprowadzisz będą widoczne dla Internautów.

 

Co zrobić jeśli spóźnię się / rezygnuję z wyjścia?

Pamiętaj, aby poinformować jak najszybciej o tym fakcie Organizatora: telefonicznie, mailowo – w zależności jakie masz możliwości. Może będzie inna

osoba, która chętnie skorzysta z wolnego miejsca. Szanujmy innych Uczestników, a na pewno każdy z nas będzie cieszył się nowymi znajomościami.

 

Co zrobić jeśli jestem organizatorem i muszę anulować wyjście?

Jeśli coś Ci wypada i musisz anulować organizowane przez Ciebie wyjście, dokonaj tego przez portal. W Twoim Koncie: Organizowane wyjścia, przy

wyjściu, które odwołujesz kliknij w czerwony krzyżyk. Wówczas Portal wyśle automatyczny mail do zapisanych Uczestników, z informacją, że wyjście jest

odwołane.

 

Co musisz wiedzieć przed wyjściem?

Dzięki portalowi, masz możliwość poznania nowych ludzi, nowych pasji i zainteresowań. Pamiętaj jednak, spotykasz się z nieznajomymi osobami i

zachowanie ostrożności jest wskazane. Miej swoje rzeczy na oku, a przed wyjściem poinformuj bliskich gdzie wychodzisz.

 

Lista przyjaciół - co to i jak ją stworzyć?

Możesz założyć listę Twoich dobrych znajomych korzystając z opcji Lista Przyjaciół w Twoim Koncie. Przyjaciół możesz przypisać pod względem

zainteresowań. Co może Ci pomóc m in. w wysyłaniu zaproszeń na wyjście do określonej grupy przyjaciół. Jeśli klikniesz przy profilu Uczestnika: Dodaj do

listy Przyjaciół, dodasz osobę do grona Twoich przyjaciół.

 

W jaki sposób czatować z Uczestnikami?

Możesz w łatwy sposób porozmawiać z Uczestnikami poprzez uruchomienie opcji czatowania, która jest dostępna w abonamencie Premium. Przejdź do

części: Strefa Premium i zakup abonament.

 

Strefa Premium – jakie przywileje zyskuję?

Strefa Premium umożliwia korzystanie z dodatkowych uprawnień takie jak:

  • czatowanie z innymi Uczestnikami

  • korzystanie z poczty mailowej Portalu: odbieranie i wysyłanie maili

  • udostępniania zdjęć w swoim profilu i dzielenia się tymi zdjęciami z innymi Uczestnikami

  • ładowanie filmów

  • wysyłanie zaproszeń z wyjściem do Uczestników i Przyjaciół

  • sprawdzenie kto przypisał Ciebie w grupie Przyjaciół

  • sprawdzenie kto oglądał Twój profil

 

Co to jest Strefa Premium Gold

Strefa Premium Gold umożliwia Ci korzystanie w pełni z Portalu. Najważniejszą funkcją jest możliwość wyszukiwania znajomych pod względem płci i wieku.

 

Zdjęcia - jak je załadować i czy mogę się nimi dzielić?

Możesz dzielić się zdjęciami ze wspólnych wyjść. Możesz załadować 4 zdjęcia. W abonamencie Strefie Premium i Premium Gold załadujesz do 20 zdjęć.

Zarejestruj się w Portalu PomyslNaWyjscie.pl »